Pagina's

woensdag 4 april 2012

Van de zolder

Soms hoef je niet ver om ineens iets te vinden. Zo kwam ik een tijdje geleden op zolder een overblijfsel uit mijn vaders jeugd tegen. Op het eerste gezicht leek het niets bijzonders. Tot ik het eens beter ging bekijken en het toch een heel leuk boekenrek bleek te zijn met een zeer hoog retro gehalte.
Na een beetje googelen kwam ik er achter dat ik zowaar een verzamelobject op de zolder had gevonden!
Het bleek een zogenaamde stringshelve van Tomado te zijn. Gelukkig was er nog een muur in onze kamer die schreeuwde om aankleding. Dus....



Zie hoe leuk het bordje van CathrineHolm erop staat!

4 opmerkingen:

  1. Hoi,hoi, heb net al :) je blogberichtjes gelezen. Wat heb je een leuk ingericht huis! En met kringloopvondsten, daar ben ik gek op! Ook ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met bloggen, en vind het nog veel leuker dan ik had verwacht! Wens je heel veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, die zijn erg gewild die rekjes! Koester ze!
    Kwam ze laatst in de kringloop tegen, nou ze vroegen er ook een behoorlijke prijs voor :-(

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dit rek. Vind de hertjes ook zo lief.
    ben ook een echte retro fan.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...