Pagina's

woensdag 4 april 2012

Kringloop woensdag

Vaste prik op mijn vrije dag even de plaatselijke kringloopwinkel. Helaas vandaag geen goede vondsten.
Dan maar een oude super vondst die ik laatst deed. Je kent wel het gevoel denk ik. Je loopt de kringloopwinkel binnen, altijd vol verwachting, en opeens spot je iets! Een warme tinteling gaat door de lijf en je sprint erop af voordat iemand anders erbij kan! Dit over kwam mij laatst. En wat bracht ik mee??
Taadaa!

Een origineel Cathrine Holm bordje voor maar 5 euro! Ben er heel blij en hopelijk is dit het begin van mijn verzameling. Check maar even op Ebay om een indruk te krijgen als je CathrineHolm niet kent http://cathrineholm.org/ . Maar pas op, je wordt er wel hebberig van!

2 opmerkingen:

  1. Mooi bordje (al zegt het merk me niks).
    Ik hoop niet dat je mijn opmerking vervelend vindt, maar ik wilde je toch graag even tippen dat 'dubbelTjes' met een T is ipv een D.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...