Pagina's

zondag 9 maart 2014

Tijd

Zo zeg! 
Wat vliegt de tijd. 
Het is me niet eerder gebeurd, maar opeens
zit er een maand tussen dit bericht en het vorige! 
Ik moet ook zeggen dat ik al een tijdje in een 
beetje creatieve dip zit. 

Geen idee wat ik nu weer eens zal maken of 
nu weer eens zal doen. 
Maar wellicht dat het met de komst 
van de lente en het lekkere weer 
weer een beetje 
gaat komen. 

Ondertussen zijn we wel heerlijk een week op
vakantie geweest! 


Genoten van de sneeuw
en de zon 



En dan komt je hier zo van de 
winter in de lente terecht! 
Wat een super weer. 

Om de vogels een beetje helpen met 
het bouwen van hun nestjes,
waar ze volgens mij nu al
weer volop mee bezig zijn, 
hing ik een zaadrekje op
met draadjes. 


Nu maar een kijken of
ze hiermee hun nestjes 
opfleuren! 

Fijne zonnige 
zondag! 

+ + + 


1 opmerking:

  1. Dat zie je meer en meer... Ben benieuwd of ze er ook op af komen?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...