Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Postzegel hangertjes

Postzegels verzamelen is tegenwoordig
niet meer één van de hipste
bezigheden. 

Toch zijn postzegels vaak zo leuk. 
Zeker oude en gebruikte 
postzegels. 


Ik dook in mijn eigen oude
postzegelverzameling, zocht een paar mooie 
postzegels uit en maakte deze
hangertjes. 


Zijn ze niet schattig! 
Deze komen uit een zakje gemengde
dierenpostzegels dat ik kocht 
via internet. 


Met de juiste materialen
zijn de hangertjes heel eenvoudig zelf te 
maken. 
Ik bestelde de spullen



Leuk om te maken 
en aan iemand cadeau te doen. 

Reminder!
Mee doen kan nog
met mijn

Fijne zondag 
verder! 

***

10 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat zijn die gaaf! Als die in je brievenbus vallen, ben je heel heppie ♡ echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie, te leuk echt. Als ik op Hier klik krijg ik een foutmelding, ben best nieuwsgierig hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn heel erg leuk! Ik ben ook benieuwd naar het materiaal wat je er voor nodig hebt hihi.
    Liefs, Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mega leuk je postzegelhangers!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn echt heel erg mooi zeg....wauw :)
    Ga even een kijkje nemen op de site

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dat weer superleuk bedacht !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerds, ik was net door de postzegelverzameling van mijn man aan het neuzen, maar kon nog niet echt wat bedenken om te maken... Wat plak je over de postzegel heen? Dat kon ik niet echt vinden op de site! En leuk dat je mij volgt... ik ga jou ook volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...