Pagina's

zondag 13 januari 2013

Labels en uitslag give-away

Ik had nog beloofd om
wat weg te geven! 

De envelopjes ging makkelijk want 
Jojo had zich als enige gemeld
voor de envelopjes. 


Voor het hartje,
had ik een random nummer generator
nodig. Die kwam in de vorm 
van mijn zoon en hij riep, nummer 7! 

Nummer 7 op mijn lijstje was

Dus Ellen en Jojo
mail even jullie adressen naar
dubbeldjes@live.nl 
Dan komt het jullie kant op. 

Verder ben weer heerlijk bezig 
geweest met knippen en plakken. 


Kleine labels 


Grote labels 


In een zakje en
klaar! 


Fijne zondag verder! 

***



8 opmerkingen:

  1. delabels zijn hartstikke leuk.
    zijn die te koop ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de labels zijn te koop. Ze staan in mijn Dawanda winkeltje. Zie de zijlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk dat ik heb gewonnen. Ik stuur je mijn adresgegevens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwww de gelukkige winnaars van harte gefeliesssssssss

    en jij natuurlijk reuze bedankt voor het geven ervan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OLA MARIEL,SÃO MARAVILHOSOS,ESSES DESENHOS ME LEMBRA MUITO A HOLANDA,NO POUCO QUE CONHEÇO DE OUVIR FALAR,LINDO.QUANTO CUSTA EM REAIS,VOCÊ SABE?BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, dat zie er heel profi uit zo in dat zakje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan! Zeker in dat zakje zo,super idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...