Pagina's

donderdag 6 december 2012

Kerststemming en dames in de sneeuw

Nou, met zo'n prachtig dun
laagje sneeuw en dat heerlijke 
zonnetje is het niet
moeilijk om direct in de kerststemming
te schieten. 


Onze eierleggende dames 
vonden het maar wat interessant 
dat witte spul. 


En nu alle pepernoten en sint gekte 
zijn neergedaald
kunnen we lekker door 
naar de kerst. 


Van plaatjes uit een oud kinderboek maakte ik 
een slingertje van kerstsokken
met een glitter randje. 



Hier zal het wel niet bij blijven! 
In het weekend een kerstboom halen 
en dan zullen er nog 
wel meer kerstfoto's volgen! 

staat uiteraard nog 
open voor al jullie kerstideeën 
Iedereen kan meedoen! Je hoeft geen
volger van mijn blog zijn. 
Dus! 

***

6 opmerkingen:

  1. oooooooooooooow die kerstsokken, dat is werelds ! Aangezien ik van mezelf oeps Sint bedoel ik 2 sprookjesboeken cadeau heb gekregen kan ik me ook weer even uitleven :-)
    Ik moet echt nog even in kerststemming komen, denk dat ik volgende week m'n zolder eens opga om te kijken wat ik allemaal nog aan versiersels heb liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super tof idee met die kerstsokken! Nu alleen nog een boek vinden waarbij ik het aankan ze te verknippen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook altijd wel moeilijk. Deze keer vond ik een boek waar al in gekrast was. Dus dat scheelde!

      Verwijderen
  3. Oh die slinger met kerstsokken is echt mooi en een erg origineel idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee! Ik hou van kerstsokken...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...