Pagina's

vrijdag 30 november 2012

Deze week...


Van alles wat dus.
U ziet: 
(klik maar even voor een vergroting) 

  • Zelf gemaakte kerstlabels van plaatjes uit een oud Duits kerstboek en de schattige engeltjes komen uit een Flow. 
  • Twee nieuwe retro schilderijtjes van twee (b)engeltjes. Ik vind ze zó leuk!
  • Jawel! Het Flow Winterboek. Cadeautje aan mezelf! 
  • En uiteraard zijn we in de ban van de Sint. Ik vond een oud prentenboekje met sinterklaasverhalen en leuke tekeningen. Lekker voorlezen van het weekend! 
Fijn weekend! 
En niet stout zijn hè (-: 

***

12 opmerkingen:

  1. Mooie prentjes!!! Fijne Sinterklaas weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Je herinnert me eraan dat ik onze Sinterklaas prentenboeken nog boven in de kast heb liggen. Ik ga ze meteen beneden bij de seizoenstafel zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen ! ik word als een magneet naar de foto getrokken wat ziet dat er leuk uit. Heb nog nooit labels gemaakt hoe doe je dat ?
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik knip de vorm van een label uit wat dikker gekleurd papier en daar plak ik een leuk plaatje op, meestal uit een oud kinderboek en versier het met een beetje mt tape.
      Gaatje erin met de perforator (beetje mikken voor het midden) en dan een touwtje erdoor. Om te zorgen dat het gaatje niet scheurt, kan je zo'n rond plakkertje op doen. Die kan bij de kantoorboekhandel halen.
      Succes! Het is erg leuk om te doen.

      Verwijderen
  4. Je bent fijn bezig geweest, echt superleuk ! Het Flow boek staat ook op mijn Sintlijstje, maar aangezien hubby echt niet weet hoe en wat moet ik het zelf kopen (maar dat vind ik natuurlijk niet erg). ën ik vond bij de kringloop weer een paar toffe dikke sprookjesboeken met mooie plaatjes, dus ook ik kan me weer uitleven op labels en envelopjes enzo. Heerlijk frutselen hè. Fijn weekend meis en wees maar braaf, je weet het nooit... voor je het weet zit je in Spanje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige en vrolijke foto met al die spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker kleurrijk, fijn om naar te kijken :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig!! Die Flow winterboek staat ook op mijn verlanglijstje, maar erg lief zijn van het weekend ;)
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel gezellig uit!!
    Een fijne Sinterklaasviering alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er allemaal erg gezellig uit
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...