Pagina's

zondag 30 september 2012

Nieuwe aanwinsten en heerlijke vondsten

Ik heb wat nieuwe aanwinsten en
heerlijke vondsten in mijn huis.

Om te beginnen is dit mijn eerste
bericht gemaakt op mijn 
vonkel nieuwe computer! Een, ribuitmijnlijf, Imac maar 
wat een heerlijkheid zo soepel en snel.


 Bij de kringloop, uiteraard, vond ik deze mooie 
demijohn a.k.a. grote fles. 

De tape die ik erom heen deed
komt van de Hema. 

 Ook vond ik dit leuke geborduurde kussentje.
Wie doet zoiets nou weg? 


En kon ik een derde Albert Heijn blikje
niet weerstaan. 
Misschien binnenkort maar eens uitverkoop
houden. 



Fijne zondag
verder! 
***

10 opmerkingen:

  1. Mooie aanwinsten!
    Jij ook een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja Macjes kosten erg veel maar dan heb je ook wat :) Ik was al helemaal over naar "de Mac" en heb sinds een paar weken vriendlief ook om gekregen. Die werkt nu ook lekker vanaf zijn "rib-uit-zijn-lijf-iMac". Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige fles heb je weten te bemachtigen.
    en je hebt hem erg leuk gemaakt!! veel plezier met je nieuwe computer ☺
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn die nieuwe iMac! Geniet ervan, het is een prachtig ding! Toffe vondsten heb je daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi mijn ventje klaagt er ook altijd over dat ik een uitverkoop moet gaan doen omdat ik veel te veel spullen heb. ^^ Maar als je leuke dingen vind kan je ze toch moeilijk laten staan anders heb je er achteraf toch spijt van. Ook een fijne zondag. Groetjes Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fles zeg!
    En veel plezier met de nieuwe computer! (ik vloek vast in menig kerkje als ik zeg dat ik niet zo van de apple ben :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. blikjes heb je nooit teveel haha en die fles.... super gedaan... dat tape heb ik hier ook, je brengt me op een idee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...