Pagina's

zondag 29 juli 2012

Heerlijke vondst! #11

Een vintage vondst dit keer. 
Uit 1963 en ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd! 

Magnetic Magic Mary! 

Dat klinkt toch als een soort super heldin! 

Je zou het zo niet zeggen, 
maar dit dametje beschikt over een garderobe 
om jaloers op te worden! 
 Voor naar de stad.

 Voor op visite

 Voor, tja, waar zou dit voor zijn...? 

Voor naar de kerk. 

En natuurlijk voor naar bed. 

Klagen doet ze niet, 
als ze voor de zoveelste keer haar kleren moeten wisselen. 
Dat noem ik super! Wij zijn dan ook erg blij met haar. 

11 opmerkingen:

  1. Glimlach der herkenning, pure nostalgie.
    Ik ken haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze blijft leuk, ik heb haar ook alleen niet met zoveel kleertjes. Geniet maar van Mary.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht... dit vond ik vroeger helemaal geweldig! En nu geeft het me echt zo'n "zucht-gevoel"...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooooooooooooooooh wat geweldig...... jaloers hier haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een supervondst, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh ik heb haar ook! Precies dezelfde. Met zelfde kleertjes! Goh....ik word er stil van. Ze ligt op zolder...in een doos....maar ik geloof toch dat ik haar nu naar beneden haal, want nu ik haar weer zie is ze wel heel erg mooi hoor.
    Thnx;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How adorable! I used to love my paper dolls! Thank you for sharing at Cap Creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb alles nog, helemaal compleet. Zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...