Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Retro uit eigen kast #2

Vandaag weer een retro uit eigen kast. Het is jammer dat ik van de kleertjes, geen foto's heb waarop ik ze aan heb. Helaas is ook dochterlief inmiddels veel te groot, dus dan maar gewoon een fotootje van mijn retroschatjes. 

Deze keer twee jurkjes 

Eentje met een mugachtige applicatie. 

Op het hangertje staan schattige hertjes.  

Een gebreidachtig jurkje 

Met eendjes. 

Meer retro uit eigen kast? Kijk voor de deelnemende blogs op maarnietvangrijs

4 opmerkingen:

  1. Oh, wij hadden vroeger ook zo'n hangertjes. Dat was ik helemaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig! Ik heb die hangertjes ook, en ben er verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat snoepig ! En wat leuk dat je dat nog hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk, ik veronderstel dat je nu zo een kleerhangertjes bijna niet meer vindt, spijtig want ze zijn zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...