Pagina's

maandag 28 mei 2012

Home sweet home

In deze home sweet home een groei projectje. Nooit eerder vertoond in dit huis! 

Deze zaadjes kregen we bij Naturalis in Den Haag
  
Het duurde best lang. Ik dacht eerst, nou dat wordt niets. Maar verrek! Na een dag of 20 de eerste piepkleine groene blaadjes. 

 Er kwamen er steeds meer!

En meer! 

Om de boel een beetje op te leuken vouwde ik molentjes van Ingrid



Inmiddels zijn het al echte basilicumplantjes geworden. 
  En staan ze te pronken voor mijn keukenraam!


Voor meer home sweet home binnenkijkers, kijk je bij Barbaramama

3 opmerkingen:

  1. En dat is nog lekker ook! :-) Leuk die molentjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ze ook aan het planten! Nog even geduld:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn he zelfkweek!!! Mooi gedaan met die molentjes! HSH vanaf heden ook bij mij;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...