Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Kruisjes

Al een hele tijd wilde ik iets maken met het kruissteeksjabloon van 
Aangezien manlief het niet zag zitten dat ik me meteen op de recent geverfde slaapkamermuur zou storten (flauw), kocht ik een schildercanvas, bestelde ik het kruisjessjabloon van Eline en ging aan de slag. 
Met het sjabloon zet je eerst allemaal kruisjes met potlood die je dan later over verft, volgens het patroon. 



Ik heb wel de kleuren wat aangepast. 
Je bent er wel een paar uurtjes mee zoet. 
Maar dan heb je ook wat! 
Babushka! Maar dat hadden jullie toch al gezien zeker? Ze is het mooist van een afstandje (-: 
Ze komt te hangen op de kamer van mijn dochter! 
Het patroon komt uit het boek Eline's (winter) Huis. Dit was om te oefenen en de roos is next! 


1 opmerking:

  1. Ah wat flauw van manlief! :)
    Maar dit is ook erg leuk! En simpel alhoewel ik geloof dat er veel man uuuh vrouw uren in zitten. Eind resultaat ziet er lief uit. Ik denk dat je dochter er blij mee is! Ik ben benieuwd naar de roos!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...