Pagina's

maandag 30 april 2012

Home sweet home

Vandaag op deze feestelijke en heerlijke stralende koninginnendag een nieuwe home sweet home, met wat koninginnendag vondsten. Dochterlief vond een hondje dat reageert op je stem en zoonlief een mooie rode tennistas. Iedereen blij! 

Wat je hier ziet is mijn bordenrek van Nordal, gekocht bij deens.nl. Hij hangt in de keuken, vol met van alles en nog wat. 

Met rechts een beetje bovenin een peper en zout stelletje vandaag gekocht op de vrijmarkt. 

Dit hertje vond ik ook nog. 

Is het geen snoepje? 

Meer home sweet home? kijk op barbaramama


8 opmerkingen:

  1. ja vind ik ook, mijn dochtertje komt net over mijn schouder piepen en is ook weg van de bambi, leuke blog heb jij, het aantal volgers zal snel toenemen, ik ga je volgen
    groetjes
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh dat is zeker een schatje!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n keuken rek en je hertje is inderdaad schattig. Wat lekker hè, zulke vondsten.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo'n keukenrek zeg! Ik ga je blogs eens verder bekijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, ik ben jaloers op jouw hertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...