Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Home sweet home

Ik doe mee met Home sweet home!  Een idee van Barbaramama. Zet iets leuks uit je huis, liefst op maandag, op je blog en zo kunnen anderen lekker een beetje bij je gluren en jij bij anderen. En ik hou zo van binnenkijken! Het is net als ik vroeger met mijn moeder wel eens deed. 's Avonds als het donker was langs de huizen lopen en dan hopen dat veel mensen de gordijnen open hadden, want dan kon je lekker binnen kijken.
Nu hoef je je huis niet meer uit! Kijk dus maar even bij mij, dan kijk ik misschien wel een keer bij jou!


Met deze kast ben ik nog steeds heel blij. Het is een oude schoolkast met binnen in allemaal vakjes. Hij zit helemaal vol met knutsel en tekenspullen voor de kinderen. Zo voor de grijp. Aan de muur hangt een verzameling van kaarten met vintage reclameprenten die ik op een schildercanvas heb geplakt, met ertussen zelfklevend loodband wat meestal gebruikt wordt bij het maken van glas en lood. De kaarten komen van Art Unlimited. 


 Ik heb ook nog een grotere gemaakt omdat ik maar niet kon stoppen met het uitkiezen van de kaarten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...